Doordat ik een paneel verkeerd besteld had, kreeg ik direct te maken met de klantenservice. Super geholpen, kon een paneel terugsturen, wel op eigen kosten, maar het was ook mijn fout. Binnen enkele dagen de betaling retour en het nieuw bestelde paneel is weer netjes aangekomen. Doordat we nu zuchten onder een hittegolf, heb ik de panelen nog niet getest, maar ik verwacht dat ze het prima doen.