Verzenden & retourneren
Gratis Verzenden bij een besteding vanaf €30
De verzendkosten binnen Nederland en België zijn gratis bij een besteding vanaf €30,00. Bij een besteding onder een bedrag van €30,00 rekenen wij € 6,95 verzendkosten.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Het is mogelijk om direct via de website te bestellen voor levering in Nederland en België.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer een bestelling voor 14:00 op werkdagen wordt geplaatst, verzenden wij deze nog dezelfde dag. Bestellingen ontvangen na 14:00 worden in principe de volgende werkdag verzonden. Sommige producten kunnen (tijdelijk) een langere levertijd hebben. Dit staat dan duidelijk aangegeven in de omschrijving van het product.
De bezorging van uw pakket zal in de meeste gevallen zijn op de dag nadat wij de bestelling hebben verzonden. In alle gevallen houden we u op de hoogte over de voortgang van uw bestelling, onder andere door een track & trace code van uw zending.
Zending beschadigd of incompleet?
We pakken je bestelling zo zorgvuldig mogelijk in, maar tijdens transport kan er toch iets misgaan. Controleer daarom altijd direct na ontvangst je pakket en de producten.
Is je zending beschadigd of incompleet?
Meld dit dan:
-
bij voorkeur binnen 48 uur,
-
maar uiterlijk binnen 5 kalenderdagen na ontvangst.
Stuur ons in dat geval altijd:
-
duidelijke foto’s van de schade aan het product,
-
foto’s van de binnen- én buitenkant van de verpakking,
-
en (indien van toepassing) een foto waarop het verzendlabel zichtbaar is.
Zo kunnen we de situatie goed beoordelen en snel een passende oplossing bieden.
Je kunt de schade als volgt melden:
-
telefonisch of via whatsapp op 033 - 303 4333
-
of per e-mail naar klantenservice@verwarminghandel.nl
-
Let op: meld je de schade later dan 5 kalenderdagen na ontvangst, dan kunnen we deze helaas niet meer in behandeling nemen en kan er geen claim meer worden ingediend.
Retourportaal
Voor het terugsturen van (een deel van) uw bestelling kunt u gebruik maken van ons retourportaal: Ga naar het retourportaal
Soms blijkt een product toch net niet helemaal te passen of bij nader inzien niet juist voor uw situatie. In dat geval kan er natuurlijk gewoon gebruik worden gemaakt van het retourrecht en zullen wij uw bestelling crediteren en het betaalde bedrag terugstorten op uw rekening. Om uw retour goed en snel te kunnen verwerken, vragen we u rekening te houden met het volgende:
- Meldt uw retour aan op ons retourportaal.
- Let op de termijn van 14 dagen recht op retour.
- De kosten van het retourneren komen voor rekening van de klant.
- Gebruikte producten, producten zonder originele verpakking of producten met schade komen niet zonder meer in aanmerking voor retournering. Neem in die gevallen contact met ons op voordat u het product retourneert.